Entre los días 07 y 09 de junio se celebró en Leipzig, Alemania, la feria internacional y conferencia sobre equipamiento policial más relevante en este campo (GPEC – General Police Equipment Exhibition & Conference).

La GPEC reunió a más de 6.694 expertos en seguridad de 55 países, los cuales informaron, a través de conferencias y 526 stands, de las últimas novedades, tecnología y tendencias en el campo de equipamiento policial.

PARTENON no podía faltar a la cita.
Esta empresa participa no Programa Galicia Exporta Empresas 2016
Operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional
Programa Operativo FEDER Galicia 2014-2020
Programa Galicia Exporta Empresas 2016

Como apoio ao proceso de internacionalización, “Partenon”, ten axuda concedida polo IGAPE para participar no Programa Galicia Exporta Empresas 2016, cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do Programa Operativo FEDER de Galicia 2014-2020. OT3. “Conseguir un tecido empresarial mais competitivo”


Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, unha maneira de facer Europa

O obxectivo principal do Programa Galicia Exporta Empresas 2016 é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

En el stand de PARTENON se presentaron nuevas tecnologías, suscitando un gran interés entre clientes y profesionales. Nuestra presencia culminó, a día de hoy,  en un proyecto piloto para introducir nuestra tecnología en las fuerzas especiales en una de las policías de mayor dimensión de los Länder Alemanes.